Białko do budowy mięśni

Dotyczy to zazwyczaj mężczyzn, chociaż i panie od dawno uprawiają kulturystykę i tym samym poszukują środków na przyrost masy mięśniowej. Ważne jest tutaj wszakże jedno, aby ów specyfik nie szkodził organizmowi danego osobnika, ale wspomagał, nie trując.
Taki środek istnieje i nazywa się 
kreatyna. I nie można sobie nawet wyobrazić niczego lepszego, ponieważ jest to substancja budująca mięśnie człowieka, a dostarczana mu jest w pokarmie. Jest to rodzaj białka i co ważne, bardzo łatwo przyswajalnego, którego duże ilości znajdują się w mięsie. Wegetarianie muszą się więc tutaj wspomagać raczej suplementami.

https://www.sklep-presto.pl/wiadomosc/jak-wybrac-kreatyne-ktora-bedzie-najlepsza/4820/

Ilość niezbędnego dla prawidłowego wzrostu mięśni tego białka oscyluje na poziomie dwóch gramów dziennie, z czego połowa ekstrahowana jest przez organizm z różnego rodzaju enzymów, a drugie tyle z pokarmu. Jeden gram czystego białka zawarty jest w dwustu pięćdziesięciu gramach mięsa. Jednak ci, którzy aż tyle go spożywać nie chcą, mogą w zastępstwie zażywać suplement: monohydrat kreatyny.
Białko nie powoduje skutków ubocznych, gdyż jest to produkt naturalny, a spożyty przez nieostrożnych jego nadmiar, zostanie wydalony. Nie da się go stosować na zapas i trzeba wiedzieć o pewnych zależnościach podczas jego stosowania.

https://www.sklep-presto.pl/wiadomosc/monohydrat-kreatyny-najtansza-i-najskuteczniejsza-forma-kreatyny/9204/

Żeby uzyskać efekt, konieczny jest intensywny trening, a poza tym, dla osób w średnim wieku, nie zaleca się treningu zaraz po zażyciu, gdyż nie przyniesie to pożądanych skutków. Należy odczekać jeden dzień i dopiero przystępować do ćwiczeń, aby dać suplementowi czas na wchłonięcie go przez organizm.

Dodaj komentarz